Ontvangstcommissie

09-01-2024

Help als Gastmens bezoekers wegwijs te maken op onze club

v.v. Gorecht zoekt gastmensen vanaf seizoen 2023-2024 om tijdens wedstrijddagen bezoekers te ontvangen en wegwijs te maken op ons sportparkt. Wil je 8 keer per jaar een zaterdagochtend helpen?

Gorecht vindt het belangrijk op wedstrijddagen de bezoekers van ons sportpark van praktische informatie en hulp te voorzien. Enkele voorbeelden:

• Vlaggen ophangen en wedstrijd- kleedkamerschema’s ophangen
  • Bezoekende clubs informeren over de velden en de kleedkamers
  • Externe scheidsrechters ontvangen
  • Reserve shirts uitdelen en ontvangen
  • Hulp bij wedstrijdzaken (uitslagen, spelers toevoegen etc)
  • Eventuele afgelastingen doorgeven

Per seizoenshelft maken we een rooster, in de praktijk betekent het ongeveer 1x per maand een zaterdagochtend van 7.30 uur tot 12.00 uur.
Het Wedstrijdsecretariaat zit gelijk links om de hoek bij de hoofdingang van de kantine.

Lijkt het je leuk om het eerste gezicht te zijn en de gasten op ons sportpark wegwijs te maken? Draai eens een paar uurtjes mee op een zaterdagochtend! Aanmelden kan via [email protected].

Reageren op de vacature

* = verplicht