Communicatiecommissie

Binnen een grote vereniging als v.v. Gorecht is het belangrijk goed te communiceren tussen de verschillende commissies, het bestuur en de leden.

De communicatiecommissie houdt je op de hoogte van alle nieuwtjes en updates rondom trainingen en wedstrijden. Dit doen we via de website en social media. Ook ontvang je een aantal keer per jaar een nieuwsbrief van ons via de e-mail. Wil je geen nieuws missen? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en volg ons op Facebook en Instagram!

Heb je vragen of leuke suggesties? Laat het ons weten door een mail te sturen naar [email protected].

Martin.jpg
Martin de Bruijn, voorzitter