De club

Wie we zijn

v.v. Gorecht is een voetbalclub die je met een woord een familievereniging kunt noemen. Vaders en een aantal moeders voetballen bij onze club, hun kinderen gaan bij de club voetballen. Sommige kinderen starten al bij de puppies vanaf vier jaar! Een aantal ouders en jeugdleden zijn er vrijwilliger zeer betrokken bij de club. Ze staan bijvoorbeeld op zaterdag een paar uur achter de bar in de kantine, zijn teamleider bij hun kind of ze vervullen een belangrijke taak in één van onze commissies. Opa’s, oma’s, ouders, broers en zussen, je ziet ze allemaal langs de lijn hun team aan te moedigen, in weer en wind. Ze chaufferen bij uitwedstrijden, trakteren op iets lekkers na de wedstrijd en een aantal jeugdleden geven training aan de jongere jeugd.

We zijn een voetbalclub waar met plezier en met ambitie wordt gevoetbald, met respect voor de tegenstander. Langs de kant wordt op een positieve manier gecoacht. Winnen is fijn, maar verliezen is niet erg.

v.v. Gorecht is een club waarbij iedereen zich welkom moet kunnen voelen, door vriendelijkheid en gastvrijheid uit te stralen, al vanaf de aanmelding van een nieuw lid, in het veld, maar ook langs de lijn en in de kantine.

Vrijwilligersbeleid
We zijn een voetbalclub waar we afhankelijk zijn van tientallen vrijwilligers. Zonder vrijwilligers zou v.v. Gorecht geen bestaansrecht hebben. We zijn hen dan ook dankbaar voor alle hulp op het veld, langs de lijn en in verschillende commissies. Zou je het leuk vinden om ook als vrijwilliger een bijdrage aan de club te leveren? We zijn altijd op zoek naar verschillende commissieleden. Bekijk de actuele vacatures!