Jeugdcommissie

De jeugdcommissie is verantwoordelijk voor het jeugdvoetbal. De commissie bestaat naast de voorzitter en secretaris uit organisatorische jeugdcoördinatoren voor iedere leeftijdsgroep. Zij werken samen aan de totstandkoming van het jeugdbeleid in het Voetbalbeleidsplan v.v. Gorecht. Hiervoor hebben zij regelmatig overleg met de Technische Commissie.

Wat doet een jeugdcoördinator?
Een nieuwe aanmelding komt via de commissie bij de coördinator van het desbetreffende team terecht. De coördinator neemt vervolgens contact op met de ouders van het nieuwe lid en plaatst deze in het juiste team. Daarnaast hebben zij veel contact met de hoofdtrainers van de diverse teams en zijn ze ook het aanspreekpunt voor de teamleiders. Ook zijn ze betrokken bij de tot standkoming van de niet-selectieteams.

Teamleiders
Elk team heeft een leider; vaak een ouder van één van de spelers. De teamleider zorgt dat alles rondom de wedstrijden goed geregeld is, zoals een schema voor het vervoer naar uitwedstrijden, een wasschema, het regelen van spelbegeleiders en vaak ook het coachen van de spelers tijdens de wedstrijd. De leider is ook verantwoordelijk voor de afhandeling van het mobiel digitaal wedstrijdformulier in de KNVB wedstrijdzakenapp. De jeugdcoördinatoren zijn het aanspreekpunt voor de teamleiders.

In dit document lees je als ouder/verzorger en/of teamleider alles over de organisatie rondom de jeugdteams van v.v. Gorecht.

Informatie van de KNVB over spelregels, rollen van ouders, coaches, trainers en spelbegeleiders vind je hier. Uitgebreide informatie over de taken van de jeugdcommissie, de jeugdcoördinator en de teamleider vind je in het Voetbalbeleidsplan v.v. Gorecht.

De commissie bestaat uit de volgende leden en jeugdcoördinatoren:

Heta.jpg
Heta Rantalahti, voorzitter JC
Nienke.jpg
Nienke Jonker-Poese, secretaris JC

Jeugdcoördinatoren van de teams 2023/2024:

Puppies Jurgen Hazewinkel [email protected] 06-18653675
JO7 Femke Ytsma [email protected] 06-40860765