Fysiotherapie en EHBO

Spreekuur fysiotherapieMarleen_Drijfhout.jpg
Vanaf seizoen 2023-2024 is het inloopspreekuur fysiotherapie op een andere manier ingevuld. Er is geen samenwerkingsovereenkomst meer met het Medisch Centrum Zuid.

Wij zijn daarom blij dat Marleen Drijfhout, fysiotherapeut/verzorgster van Gorecht 1, heeft aangeboden een spreekuur voor alle leden te willen verzorgen.

Leden van v.v. Gorecht (jeugd, senioren en trainers) kunnen langskomen met blessures en/of vragen over blessures. Trainers kunnen ook contact met haar opnemen als ze zich zorgen maken over spelers of vragen hebben over belasting/belastbaarheid, preventie of trainingsschema's.

Het spreekuur vindt plaats op de donderdag van 18.30 tot 19.00 uur in de EHBO-ruimte (kleedkamergebouw). Je kunt telefonisch contact opnemen met Marleen voor meer informatie en om een afspraak te maken, tel. 06-25006124. Bij een aanmelding via Whatsapp graag je naam en het team waarin je speelt doorgeven.

Er is geen spreekuur op 28 maart en 25 april 2024.

EHBO-, reanimatie- en AED-instructeur
Astrid van der Steeg is een belangrijke persoon binnen ons medische team. Astrid geeft bij v.v. Gorecht reanimatie- en AED-basis- en herhalingscursussen zodat er voldoende mensen zijn om in noodgevallen deskundig te kunnen handelen. Tevens is zij verantwoordelijk voor de ongevallenregistratie en EHB(S)O-dozen.

AED
v.v. Gorecht heeft twee AED's. Deze hangen in het kleedkamergebouw, kleedkamer S1. Eén AED zit in een EHBO tas incl. eerste hulp producten. Speel je op de tunnelvelden; pak de tas en hang hem na afloop terug in kleedkamer S1.