Vacatures

Jeugdcommissie

09-01-2024

Jeugdcoördinatoren gezocht

We zoeken meerdere jeugdcoördinatoren voor de jeugdcommissie. De jeugdcommissie is een leuk gezellig team. We ondersteunen en helpen elkaar waar nodig. v.v. Gorecht is een club waar iedereen met plezier moet kunnen voetballen. De jeugdcommissie kan hierin het verschil maken. Het is een mooie uitdaging om een kind in het juiste team te plaatsen.

We vergaderen één keer per maand op maandag-, dinsdag-, woensdag- of donderdagavond. Ben je een keer niet aanwezig dan is dat geen probleem. Aan het begin van het seizoen is een startavond voor de ouders waar de teamleiders worden gevraagd uitleg over de club te geven. Als tijdens het seizoen nieuwe aanmeldingen binnen komen, neem je contact op met de ouders/verzorgers en plaats je de nieuwe speler in een team.

In de winterstop is een evaluatieavond met de teamleiders. Aan het einde van het seizoen deel je samen met de teamleiders de niet-selectieteams in. Verder heb je soms contact met het hoofd jeugdopleiding en de trainers.

De club groeit en om het met ons allen behapbaar te houden, kunnen we jouw ondersteuning goed gebruiken.
Meer informatie over de jeugdcommissie vind je hier.

Wil jij bijdragen aan het plezier in voetballen voor alle kinderen?
Neem dan contact op met Heta Rantalahti, voorzitter, 06 45308841 of met Nienke Jonker, secretaris, 06 53212202.

Reageren op de vacature

* = verplicht