Clubapp

Wist je dat v.v. Gorecht een app heeft waarop je jouw favoriete team(s) binnen de club kan volgen? Handig voor onder andere het laatste nieuws of afgelastingen, maar je kunt ook een liveblog starten tijdens de wedstijd voor de thuisblijvers!

De Voetbalassist App is gratis te downloaden voor zowel Android als Apple IOS. Hieronder vind je alvast een korte handleiding voor het instellen van de app en je favoriete teams.

Vergeet niet de pushmeldingen aan te zetten, zodat je direct melding krijgt van belangrijke nieuwsberichten van v.v. Gorecht of jouw favoriete teams. Denk hierbij aan afgelastingen e.d.

Download de clubapp in de App Store of Google Play Store.

De Clubapp koppelen aan v.v. Gorecht
Bij de eerste keer openen van de Clubapp zal gevraagd worden om een clubnaam. Kies hier voor VV Gorecht.

Favoriete teams
In het menu item ‘Instellingen’ vind je 2 tabbladen; ‘Algemeen’ en ‘Favoriete teams’. Kies hier voor ‘Favoriete teams’

Hier kan je je favoriete teams aanvinken. Deze teams komen in het hoofdmenu te staan. Je vindt hier onder andere per team informatie over het programma, uitslagen, stand, afgelastingen, teaminformatie, wedstrijdverslagen etc. Voor je favoriete teams kun je ook een liveblog starten of hiervoor berichten ontvangen.

Als je meer dan 3 favoriete teams kiest, komen deze als submenu onder het hoofdmenu item 'Mijn teams' te staan. Anders wordt het hoofdmenu te lang.

Liveblog functie
Bezoekers van wedstrijden kunnen via de liveblogfunctie informatie versturen naar andere app gebruikers, bijvoorbeeld als er gescoord is. De liveblog is vanaf 15 min voor de wedstrijd beschikbaar. De functie is alleen beschikbaar voor wedstrijden van de zelf ingestelde favoriete teams. Dit voor zowel het versturen, als het ontvangen van berichten.

Algemeen
Ga nu naar het tabblad ‘Algemeen’. Hier kan je kiezen welke pushnotificaties je wilt ontvangen:

• Belangrijke algemene berichten van v.v. Gorecht
  • Belangrijke berichten over je favoriete teams (o.a. afgelastingen)
  • Berichten in de liveblog van je favoriete teams (indien beschikbaar)

Icoon op startscherm
Wil je het v.v. Gorecht logo toevoegen op het startscherm? Dit kan door in het tabblad 'Algemeen' te klikken op 'Voeg icoon toe'.