Communicatie & Pr

09-01-2024

Schrijftijger gezocht

Ken je alle geheimen van Facebook en Instagram, vind je het leuk om leden en andere nieuwsgierigen op de hoogte te houden van alle activiteiten, nieuwsupdates en andere belangrijke info van v.v. Gorecht? Dan zijn wij op zoek naar jou, meld je snel aan!

Samen met drie andere commissieleden (Communicatie commissie) ben je eerste aanspreekpunt wanneer een bericht geplaatst moet worden op de website en social media kanalen. Ook het verzamelen en schrijven van de nieuwsbrief naar alle leden behoort tot één van de taken.

Wil je meer weten of je direct aanmelden als vrijwilliger? Mail dan naar [email protected].

Reageren op de vacature

* = verplicht