Proeftrainen
Clubkleding

Ben je in de afgelopen drie jaar lid geweest van een andere vereniging, dan dient een overschrijving plaatst te vinden. Lees hier meer »

Onze club is altijd op zoek naar vrijwilligers. Zonder vrijwilligers én sponsoren kan een club niet bestaan. Bekijk alle openstaande vacatures op dit moment »
Naast het Bestuur zijn er verschillende commissies binnen de club. Welke dat zijn lees je hier »
Alles wat je wilt én moet weten over de club delen wij op Facebook, Instagram, website en via nieuwsbrieven.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief, volg ons op socials en blijf op de hoogte!

Inschrijven nieuwsbrief
Facebook v.v. Gorecht
Instagram v.v. Gorecht
Twitter v.v. Gorecht
Youtube v.v. Gorecht
Wist je dat v.v. Gorecht een app heeft waarop je jouw favoriete team(s) binnen de club kan volgen? Handig voor onder andere het laatste nieuws of afgelastingen, maar je kunt ook een liveblog starten tijdens de wedstijd voor de thuisblijvers! Lees hier hoe je de app op jouw telefoon download en te gebruiken »

Handige info voor jou als ouder of teambegeleider van jeugdteams lees je hier »
Hier vind je een plattegrond met alle velden van ons sportpark. Ook vind je hier een mooi filmpje van het terrein.
Het wedstrijdsecretariaat vind je in het clubhuis, de eerste kamer links. Kan je het niet vinden vraag een gastmens of vraag bij de bar.
Ieder spelend lid ontvangt het eerste paar v.v. Gorecht voetbalsokken van de club. Deze mag je houden. Heb je nieuwe sokken nodig of wil je graag een extra paar, dan kun je deze kopen op zaterdag in het clubhuis.
Heb je interesse of wil je meer weten over sponsormogelijkheden? Lees hier meer of mail naar [email protected]. Zij vertellen je hier graag meer over.
De leden van de Vriendenclub voelen zich , om welke reden dan ook betrokken bij v.v. Gorecht. Het doel is een fonds te vormen en te beheren, waaruit betalingen kunnen worden gedaan voor activiteiten en voorzieningen, van v.v. Gorecht, die het normale budget van deze vereniging te boven gaan en die passen binnen de doelstellingen van de voetbalvereniging.

Hier vind je meer informatie over de Vriendenclub.
Bij elk team vind je onder het kopje Teaminformatie - Overige staf de namen van de teamleiders en hun telefoonnummers vermeld.
Wil je met je team meedoen met een toernooi of wil je een nieuw toernooi aanmelden?

Hier
vind je de kalender van alle toernooien die bij ons aangemeld zijn, hoe je je kunt inschrijven voor een toernooi of als je een nieuw toernooi wilt aanmelden.
v.v. Gorecht hecht veel belang aan normen en waarden, op en rond het veld. Iedereen moet met plezier zijn/haar sport kunnen uitoefenen. Toch kunnen zich ook bij onze vereniging vervelende gebeurtenissen voordoen, denk aan pesten, elke vorm van agressie, (seksuele) intimidatie, ongewenste intimiteiten of ander niet geaccepteerd gedrag. Daarom hebben wij twee vertrouwenspersonen aangesteld. Lees hier meer.
v.v. Gorecht heeft twee AED's. Deze hangen in het kleedkamergebouw, kleedkamer S1.
Eén AED zit in een EHBO tas incl. eerste hulp producten. Speel je op de tunnelvelden; pak de tas en hang hem na afloop terug in kleedkamer S1.
v.v. Gorecht geeft regelmatig reanimatie- en AED-basis- en herhalingscursussen zodat er voldoende mensen zijn om in noodgevallen deskundig te kunnen handelen. Dit wordt verzorgd door Astrid van der Steeg. Tevens is zij verantwoordelijk voor de ongevallenregistratie en EHB(S)O-dozen.
Leden van v.v. Gorecht (jeugd, senioren en trainers) kunnen langskomen met blessures en/of vragen over blessures. Trainers kunnen ook contact met haar opnemen als ze zich zorgen maken over spelers of vragen hebben over belasting/belastbaarheid, preventie of trainingsschema's.

Het spreekuur vindt plaats op de donderdag van 18.30 tot 19.00 uur in de EHBO-ruimte (kleedkamergebouw). Je kunt telefonisch contact opnemen met Marleen voor meer informatie en om een afspraak te maken, tel. 06- 25 00 61 24. Bij een aanmelding via Whatsapp graag je naam en het team waarin je speelt doorgeven. Lees meer hierover »
Bij v.v. Gorecht vinden we het belangrijk dat iedereen moet kunnen sporten. Daarom zijn spelers m/v vanaf 16 jaar met een licht tot matige verstandelijke en/of lichte lichamelijke beperking bij ons op het juiste adres.

Wat is G-voetbal/Uniek voetbal?
De letter G staat niet voor ‘gehandicapten’ zoals vaak wordt gedacht. Voordat de G-categorie er was, liepen de voetbal categorieën tot en met F, de aanduiding voor de jongste groep voetballers. Toen in de jaren tachtig een nieuwe categorie erbij kwam kreeg deze automatisch de letter G, de volgende letter van het alfabet. De letter G staat voor Geïntegreerd voetbal. Tegenwoordig wordt ook de term Uniek Sporten gebruikt.

Wie kan zich aanmelden voor GVoetbal
Iedereen m/v vanaf 16 jaar met een lichte tot matige verstandelijke én/óf lichamelijke beperking, dus de spelers die ‘net’ niet mee kunnen komen met het reguliere voetbal. Vaak zijn dit spelers die in een regulier team vaste bankspelers zijn.

Wat is het voordeel?
Iedereen krijgt de mogelijkheid om op zijn of haar eigen niveau te voetballen waarbij we elkaar respecteren. Het draait bij G-voetbal om twee dingen: meedoen én plezier hebben. Goed of minder goed, iedereen moet zich veilig én thuis voelen bij v.v. Gorecht!

Structuur
Structuur is prettig en erg belangrijk. Daarom zijn er duidelijke regels en afspraken. Altijd dezelfde trainers, begeleiders, kleedkamer en voetbalveld. Onder professionele begeleiding wordt er gewerkt aan conditie, techniek en tactiek maar vooral is het plezier met elkaar hebben erg belangrijk.

Wanneer?
Elke dinsdagavond van 19.30 – 20.30 uur op Sportpark ‘De Koepel’ in Haren.

Meetrainen?
Wil je een keer komen kijken, meetrainen of heb je vragen? Stuur gerust een mail naar: [email protected] of bel met Astrid van der Steeg: 050-5346982.