(Hoofd)trainer

09-01-2024

Beginnende trainers gezocht

Bij v.v. Gorecht kunnen beginnende trainers zich ontwikkelen.

We leiden trainers op binnen onze vereniging. Dit geldt voor beginnende trainers uit de eigen jeugdafdeling, maar ook voor trainers van buiten de club. Er zijn mogelijkheden bij verschillende jeugdteams. Zo zoeken we jeugdtrainers voor de meidenteams van 11 , 13 en 15 jaar en ook voor de jongensteams zoeken wij nog trainers.

Wij bieden je een kans om ervaring op te doen als trainer/coach en je hierin te ontwikkelen. Daarnaast ontvang je een goede beloning volgens de richtlijnen van v.v. Gorecht.

v.v. Gorecht is een ambitieuze vereniging, maar ook een goede sfeer is voor ons erg belangrijk. Je zal je bij ons snel thuis voelen. Binnen de vereniging wordt je zoveel mogelijk begeleid.

Heb je interesse? We horen graag van je!
Voor meer informatie of aanmelden kan je terecht bij Dick Jager, e-mail [email protected] of telefoon 06-20739943.

Reageren op de vacature

* = verplicht