Wie we zijn

v.v. Gorecht is een echte familievereniging. Vaders, moeders en hun kinderen voetballen bij de club. Sommige kinderen starten al op 4 jarige leeftijd bij de puppies!

Ouders en jeugdleden zijn als vrijwilligers betrokken bij de club. Ze staan op zaterdag achter de bar in het clubhuis, zijn teamleider van het team van hun kind of vervullen een taak in één van onze commissies. Opa’s, oma’s, ouders, broers en zussen; je ziet ze allemaal in weer en wind langs de lijn om de teams aan te moedigen. En een aantal jeugdleden geeft training aan de jongere jeugd.

Bij v.v. Gorecht wordt met plezier en ambitie gevoetbald. Uiteraard met respect voor de tegenstander. Langs de kant wordt op een positieve manier gecoacht. Winnen is fijn, verliezen is niet erg. Iedereen voelt zich er welkom doordat vriendelijkheid en gastvrijheid wordt uitgestraald op het sportpark en in de kantine.

Onze club bestaat uit een bestuur en verschillende commissies. In deze organigram zie je schematisch de structuur van onze vereniging. Iedere commissie beheert een onderdeel binnen de club. Lees hier alles over de verschillende commissies.

Jaarlijks maken wij een presentatiegids waarin we verschillende leden, vrijwilligers en sponsoren het woord geven. Lees hier de nieuwste editie seizoen 2022/2023 »

Samen zijn we v.v. Gorecht!

Vrouwen/meisjesvoetbal
Sinds 1966 voetballen er meisjes en vrouwen bij v.v. Gorecht, maar in 2002 kwam het eerste officiële meidenteam in de leeftijd van 9 tot 12 jaar uit voor Gorecht. Daarvoor voetbalden zij mee in de jongensteams. Na 2002 groeit het meisjes en vrouwenvoetbal binnen de club gestaag, zowel kwalitatief als kwantitatief. Lees hier meer over meisjes en vrouwenvoetbal bij v.v. Gorecht.