03-11-2023

Hou jij van fluiten? We hebben dringend scheidsrechters nodig

We hebben dringend scheidsrechters nodig die op de zaterdag een wedstrijd kunnen fluiten. Door het groeiend aantal leden, hebben we momenteel een tekort aan scheidsrechters. We zijn op zoek naar volwassenen, maar ook jeugd vanaf 15 jaar kan zich aanmelden. De jeugdige scheidsrechters krijgen vanzelfsprekend de jeugdwedstrijden toegewezen.

Lijkt het je leuk, maar heb je nog geen ervaring? v.v. Gorecht zorgt voor een opleiding en natuurlijk wordt je begeleid en ontvang je een scheidsrechterstenue.

Meer informatie over wat het betekent om scheidsrechter te zijn vind je hier.
Ben je een scheidsrechter met enige ervaring en wil je onze jeugdige scheidsrechters begeleiden? Dan zijn we ook op zoek naar jou!

Ken jij iemand of lijkt het jezelf leuk?
Geef je dan op bij  Klaas van der Velde. Je kunt aangeven wanneer je beschikbaar bent. De coördinator deelt de scheidsrechters in voor de thuiswedstrijden.

Reageren op de vacature

* = verplicht