Team van de week fluit wedstrijden

29 januari 2023 20:00

Klaas van der Velde, scheidsrechterscommissie

Net als voorgaande seizoenen maakt v.v. Gorecht weer gebruik van scheidsrechters uit 'het team van de week'. Speler(s) uit het team van de week fluiten één of meerdere jeugdwedstrijden op de betreffende zaterdagen.

Het schema staat op onze website, onder wedstijdinfo/schema scheidsrechters. Alleen onze seniorenteams zijn in het schema opgenomen.

Het team bepaalt zelf wie er fluit. Namen van deze scheidsrechters graag enkele dagen voor de zaterdag doorgegeven aan Klaas van der Velde, voorzitter scheidsrechterscommissie. De namen kunnen dan in het schema worden verwerkt.

Op de pagina schema scheidsrechters kan je zien welke wedstijd(en) en hoe laat er gefloten moet worden.

De scheidsrechter meldt zich voor aanvang van deze wedstrijd op het wedstrijdsecretariaat voor eventuele instructies en uitrusting.

Vacature Scheidsrechters ⚽
Wij zoeken nog steeds mensen die af en toe een wedstijd willen fluiten. Ervaring is niet nodig, v.v. Gorecht zorgt voor een opleiding en begeleiding. Bekijk de vacature hier.

Lees meer over:
scheidsrechters teamvandeweek