Vervelend gedrag jegens scheidsrechters

30 maart 2022 21:45

Mariska Sloot, voorzitter bestuur

Helaas heeft het bestuur wederom van de scheidsrechterscommissie vernomen dat verbaal schelden en vervelend gedrag naar de scheidsrechters (vooral de jongere scheidsrechters) weer toeneemt. Zowel door toeschouwers, spelers en trainers van de bezoekende verenigingen, maar ook van de eigen vereniging!

Het bestuur is van mening dat dit onacceptabel is. Afgesproken is nu dat de scheidsrechterscommissie het voortouw neemt met een voorlichtingscampagne die wij van harte ondersteunen. Iedereen hoort zich op en om onze velden veilig te voelen. We willen graag dat leiders, ouders en supporters hier extra op letten. Goed voorbeeld doet tenslotte goed volgen en fatsoen moet je doen!

Met vriendelijke groet namens het bestuur,
Mariska Sloot

Lees meer over: