Belangrijk, vrijwilligers gezocht!

11 september 2022 14:15

Communicatiecommissie

Door het groeiend aantal leden, is v.v. Gorecht dringend op zoek naar scheidsrechters en jeugdcoördinatoren. Vind jij of jouw kinderen het ook zo fijn om bij v.v. Gorecht te voetballen en wil je wat terug doen voor de club? Lees dan onderstaande vacatures. We hopen je te mogen verwelkomen in onze enthousiaste groep van vrijwilligers!

Scheidsrechters gezocht!
We hebben dringend scheidsrechters nodig die op de zaterdag een wedstrijd kunnen fluiten. Door het groeiend aantal leden, hebben we momenteel een tekort aan scheidsrechters. We zijn op zoek naar volwassenen, maar ook jeugd vanaf 15 jaar kan zich aanmelden. De jeugdige scheidsrechters krijgen vanzelfsprekend de jeugdwedstrijden toegewezen.

Lijkt het je leuk, maar heb je nog geen ervaring? v.v. Gorecht zorgt voor een opleiding en natuurlijk wordt je begeleid en ontvang je een scheidsrechterstenue.

Ken jij iemand of lijkt het jezelf leuk? Hier vind je de volledige vacatrue.
Ben je een scheidsrechter met enige ervaring en wil je onze jeugdige scheidsrechters begeleiden? Dan zijn we ook op zoek naar jou!

Jeugdcoördinatoren gezocht om alle kinderen met plezier te laten voetballen!
We zoeken meerdere jeugdcoördinatoren voor de jeugdcommissie. De jeugdcommissie is een leuk en gezellig team. We ondersteunen en helpen elkaar waar nodig. v.v. Gorecht is een club waar iedereen met plezier moet kunnen voetballen. De jeugdcommissie kan hierin het verschil maken. Het is een mooie uitdaging om een kind in het juiste team te plaatsen.

De club groeit en om het met ons allen behapbaar te houden, kunnen we jouw ondersteuning goed gebruiken!

Heb je interesse? Hier vind je de volledige vacature.

Lees meer over:
coördinatoren scheidsrechters vacature