Ben jij de nieuwe trainer van Vrouwen 1?

7 december 2023 12:15

Vrouwen 1 speelt in de 3e Klasse op zaterdag. Ze trainen op maandag- en donderdagavond en spelen op zaterdag hun wedstrijden.

Wij zoeken een ambitieuze trainer die open communiceert met speelsters en overige betrokkenen. Een trainer in het bezit van trainersdiploma (bij voorkeur UEFA C) of bereid zijn om deze opleiding te volgen (waar de club in zal bijdragen).

In een persoonlijk gesprek zullen wij de taken en verantwoordelijkheden toelichten. Bij de v.v. Gorecht staat het plezier boven alles. Maar ook een club met ambitie waarbij de jeugd een belangrijke rol speelt.

Natuurlijk staat er een passende vergoeding tegenover. Mocht je willen solliciteren naar deze functie stuur dan je reactie naar [email protected]. Na een selectie worden kandidaten uitgenodigd voor een gesprek.

Lees meer over:
trainer vacature vrouwenvoetbal