Oefencompetitie SV Lycurgus, v.v. Helpman en v.v. Gorecht

16 september 2023 14:45

Gijs Tuinder

We zijn een samenwerking gestart met v.v. Helpman en SV Lycurgus om een oefencompetitie voor O7 tot en met 13 op te zetten.

Iedere vrijdagmiddag van 16.30 tot 19.15 uur spelen we oefenwedstrijden samen met v.v. Helpman en SV Lycurgus. De leeftijdscategorieën zijn ingedeeld in vier groepen:

• 07 & 08 (eerste wedstrijden 29 september)
  • 09 & 10 (eerste wedstrijden 6 oktober)
  • 11 & 12 (eerste wedstrijden 13 oktober)
  • 13 (eerste wedstrijden 20 oktober)

Gedurende één maand is een club gastheer. v.v. Gorecht is vanaf 29 september de gastheer van de eerste maand dat deze oefencompetitie plaatsvindt. De velden zijn gereserveerd en de bezetting van de kantine is ook geregeld. Daarnaast zullen er trainers/leiders aanwezig zijn om de wedstrijden te begeleiden. Iedere leeftijdsgroep komt 1 keer per maand in actie bij één van de clubs.

Aankomende week zullen alle leiders in een groepsapp worden toegevoegd. Verdere info over aanmelden en het speelschema zal via deze groepsapp gecommuniceerd worden.

Het doel van deze oefencompetitie is plezier en ontwikkeling. Dit gaat hand in hand met elkaar. We willen er een voetbalfeest van maken waarbij alle kinderen leuke en gelijkwaardige wedstrijden spelen tegen kinderen van andere clubs.

Wij hebben er zin in!

Gijs Tuinder