Vlaginstructie voor ouders 19 september

6 september 2023 11:15

Jeugdcommissie

Bij de jeugdwedstrijden op groot veld wordt 'gevlagd' door een assistent-scheidsrechter. Vaak wordt deze functie ingevuld door een vrijwillige ouder. Om deze ouders voor te lichten en enthousiast te maken wordt door de jeugdcommissie een vlaginstructie georganiseerd.

De cursus wordt, onder het genot van koffie en thee, verzorgd door leden van de scheidsrechterscommissie op dinsdagavond 19 september om 19.30 uur in het clubhuis.

Wil je een actieve bijdrage leveren tijdens het sport van je kids: Ga vlaggen!

Ouders kunnen zich opgeven via [email protected].
Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus geef je snel op. Bij veel interesse kan evt. een tweede avond worden georganiseerd.

Ben je niet in de gelegenheid te komen? Op de website van de knvb staat een instructie ‘Assistent-scheidsrechters’.
Het is geen vervanging voor de cursus, maar wellicht een alternatief.

Lees meer over:
jeugd vlaginstructie