Schema scheidsrechters

Het team van de week levert één of meerdere scheidsrechters op de zaterdag voor het fluiten van een jeugdwedstrijd (thuis).

De teams krijgen vooraf bericht voor welke wedstrijden ze zijn ingedeeld. Graag uiterlijk donderdag (voor de zaterdag waarop je moet fluiten)  de namen doorgeven van wie er fluiten. Een half uur voor aanvang van de wedstrijd melden bij het wedstrijdsecretariaat voor evt. instructie en/of benodigdheden.

Datum Team van de week   Datum Team van de week
3 februari JO19-2   6 april JO19-2
10 februari Gorecht 3   13 april JO19-1
2 maart Gorecht 1   11 mei Gorecht 1