Sponsorcommissie

We bieden vele aantrekkelijke manieren op ons Sportpark De Koepel om jouw bedrijf of instelling te presenteren. Met meer dan 100.000 bezoekers per jaar, is dit een zeer interessante manier voor extra exposure. We hebben verschillende mogelijkheden.

Beste Amateurvoetbalclub Groningen
v.v. Gorecht is in 2015 uitgeroepen tot de beste Amateurvoetbalclub van de provincie Groningen en scoorde een plaats in de top 50 op de nationale ranglijst van 3.000 amateurclubs. v.v. Gorecht kreeg niet alleen de meeste publieksstemmen, maar werd ook verkozen tot de hoogst gewaardeerde club op het gebied van sfeer, accommodatie, bestuur/organisatie en spelopvatting. Kortom, een club waar je graag je bedrijf aan wilt verbinden.

Interesse of meer weten over de sponsormogelijkheden? Mail naar [email protected]. Zij vertellen je graag meer over alle mogelijkheden.

Sponsormogelijkheid

1. Banner op onze website

2. Advertentie “TV Clubhuis”

3. Bord en/of spandoek langs de velden