Inleverschema wedstrijdtassen voor teamleiders

21 juni 2022 17:30

De kledingcommissie

Het einde van het seizoen is in zicht. De wedstrijdtassen met de tenues, bidons (watertassen) en ballen kunnen op 29 juni door de teamleiders ingeleverd worden bij de kledingcommissie. Uiteraard onder voorbehoud dat alle wedstrijden en toernooien gespeeld zijn. Hiervoor is een tijdschema gemaakt.

Kledingtassen
Alle kleding dient schoon en zo compleet mogelijk te worden ingeleverd. Bij het inleveren controleren we of de tassen compleet zijn en vullen we ze zo nodig aan met gevonden voorwerpen. Soms heeft een team te veel en een ander team te weinig kleding. Dit verdelen we weer zo goed mogelijk.

Dus check:
• Teamtenues
• Keeperkleding
• Aanvoerdersband
• Hesjes
• Ehbo-doos
• Ballen
• Watertas met Bidons

Het is heel fijn als jullie zelf de tas controleren aan de hand van het formulier dat in de tas zit. Wanneer jullie opschrijven wat mist of wat er te veel in de tas zit, zijn we sneller klaar met controleren.

Bidons
Om alle bidons veilig te kunnen bewaren vragen we iedereen de bidons in de afwasmachine schoon te maken. Als je zelf geen afwasmachine hebt, vraag dan een (ouder van een) teamgenoot dit te doen.

Inleveren

Om het inleveren zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we onderstaand schema gemaakt voor woensdag 29 juni. Dit is de woensdag na de slotdag.

Leeftijdsgroep  Tijd [uur]
JO7 17:00
JO8 17:30
JO9 18:00
JO10 18:15
J/MO11 18.30
JO12 18.45
J/MO13 19.00
J/MO15 19.15
J/MO17 19:30
J/MO19 19:45

Indien het team eerder klaar is met de wedstrijden en toernooien, kan de tas ook worden ingeleverd op dinsdag 14 of 21 juni of woensdag 15 of 22 juni tussen 18.30 en 19.00 uur. Als je hiervan gebruik wilt maken, moet je dat even laten weten via [email protected].

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet namens de kledingcommissie,
Inger Westerhuis en Franske Hoekema

Lees meer over: