Koekactie 2024 opnieuw een groot succes!

2 april 2024 21:00

Woensdag 27 maart ging de jeugd van Gorecht weer op pad voor de jaarlijkse koekactie. Ook dit jaar was het weer een groot succes!

Bijna alle koeken en broden zijn verkocht. En dat is te danken aan alle enthousiaste kinderen en niet in mindere mate de fantastische ouders. Geweldig hoe ze zonder wanklank zich hebben ingezet voor deze traditionele actie. Ook natuurlijk een dikke pluim voor alle medewerkers in de kantine.

We zullen vast iemand vergeten te bedanken, maar het was een groot feest, eerst koeken en broden verkopen met als beloning na afloop patat en ranja op de club.

Het is mooi om jong en oud bij de vereniging bezig te zien. Dat doet ons denken aan, jawel, bijna 60 jaar geleden. Toen werden er al koeken verkocht. Van Hedo, een bedrijf uit Groningen. Op Goede Vrijdag gingen we langs de deuren en de mensen verwachtten ons ook. Dat blijkt nog steeds zo te zijn. Er zijn mensen die er gewoon rekening mee houden. Sterker nog; we ontvingen een mail dat er niemand aan de deur was geweest! We legden hem uit dat de koeken heel snel waren verkocht. Dat begreep hij gelukkig.

Nogmaals iedereen bedankt! Op naar volgend jaar!

Namens de koekcommissie,
Eddy Poppema, Olaf Sloot en Dick Jager