v.v. Gorecht is voor iedereen

7 maart 2024 9:30

Afgelopen tijd hebben wij berichten ontvangen dat een aantal leden en vrijwilligers van onze club telefonisch lastig worden gevallen en worden bespot. Wij zijn hier erg van geschrokken.

Enkele telefoongesprekken zijn opgenomen. De woorden die tijdens deze telefoongesprekken worden uitgesproken zijn ernstig en van dien aard dat hier melding van gemaakt wordt bij de politie. Dit gedrag tolereren wij binnen - en buiten - de vereniging absoluut niet. Deze gebeurtenissen worden verder onderzocht en sancties zullen volgen.

v.v. Gorecht staat voor een veilige sportomgeving waar iedereen met respect met elkaar omgaat. Wij hebben ook jullie hulp hierbij nodig. Merk je dat iemand gepest wordt of word je zelf gepest? Vertel dit aan je ouders, coach, trainer of de betreffende jeugd coördinator. Samen staan we sterk en samen kijken we naar een goede oplossing.

Namens het Bestuur,

Dick Jager