Kaartenactie FC Groningen

23 januari 2024 11:15

Jeugdcommissie

FC Groningen nodigt leden van amateurverenigingen aangesloten bij het Amateurconvenant uit om tegen korting de wedstrijd FC Groningen - Jong AZ te bezoeken.

Dit aanbod geldt voor alle leden van v.v. Gorecht. Tickets kosten 10 euro per stuk.
Het gaat om de volgende wedstrijd:

FC Groningen – Jong AZ
Vrijdag 26 januari 2024, 20.00 uur

Er is voor v.v. Gorecht en andere aangesloten verenigingen uit de gemeente Groningen een aparte kaartverkoop link gecreëerd. Hier zijn de kaarten met het actietarief te bestellen.

BESTEL HIER DIRECT TICKETS!

Let op: Deze kaartenactie is enkel bedoeld voor leden en andere betrokkenen van v.v. Gorecht.

Veel plezier de 26e in de Euroborg!

Lees meer over:
FC Groningen Kaartenactie