Overlijden Garmt Sikkema

28 december 2023 12:00

Ons bereikte het droevige bericht dat Garmt op vrijdag 22 december is overleden. Garmt was al een tijdje ziek, maar toch is het vreemd als een waardevol clubmens overlijdt.

Al aan de Oosterweg was Garmt vrijwilliger bij de bar. Hij was daar dagelijks aanwezig om het clubhuis te runnen. Na de verhuizing naar de Onnerweg sloot hij zich ook aan bij de schoonmaakploeg op maandag. Op woensdag alles bijvullen en op vrijdag alles klaarmaken voor de zaterdag.

garmt.jpg

Garmt de man van zijn eigengemaakte snert, broodje Panini en het begin van ons broodje gezond. In 2019 nam Garmt afscheid als vrijwilliger. En zoals, Jurgen het verwoordde, heeft Garmt de basis van de zaterdag van ons clubhuis gelegd.

Je wist precies wanneer Garmt er was, dan stond zijn fiets bij het clubhuis. Het was een vertrouwd beeld, want bij Garmt was de club in goede handen. Garmt heeft heel veel voor de club betekend. En nu is er een stukje Gorecht verloren gegaan.

Wij wensen de familie heel veel sterkte in de komende tijd.

Dick Jager namens het bestuur

voorkant.jpegbinnenkant.jpeg