Kerstbingo & kerstverloting

9 december 2023 12:45

Decembermaand is de meest gezellige maand van het jaar, ook bij onze club! Zaterdag 16 december hebben we maar liefst drie activiteiten!

Tussen 10.00 en 13.00 uur ligt er een heerlijke banketstaaf klaar voor alle vrijwilligers van onze club. Als dank voor al hun hulp afgelopen jaar.

Dan beginnen we om 14.00 uur met de kerstbingo voor alle jeugdleden. Veel prijzen zijn beschikbaar gesteld door ondernemers uit Haren. Cadeautjes van Baboffel, Intertoys, The Gym, Boomker Boeken, Bakkerij Haafs, Fa. Ekkelkamp, Banketbakker Rodenburg en Sportmaat 🎁

Daarna starten we om 20.00 uur met de jaarlijkse kerstverloting in ons clubhuis. De cadeaus vliegen je om de oren, zoveel mooie prijzen. Jij komt toch ook?

Lees meer over:
Bekerfinale kerst kerstbingo