Stem Frans naar de overwinning!

30 september 2023 7:00

Frans Schmidt is genomineerd voor de Amateurscheidsrechter van het Jaar Verkiezing in de categorie KNVB-gediplomeerd, gefeliciteerd!

De Amateurscheidsrechter van het Jaar Verkiezing is een jaarlijkse verkiezing waarbij ARAG en de KNVB gezamenlijk aandacht vragen voor het scheidsrechtersvak en op zoek gaan naar dé amateurscheidsrechter van het jaar.

Zonder scheidsrechter geen voetbal! Sterker nog, de (assistent-)scheids is een onmisbare schakel tijdens de ruim 30.000 amateur voetbalwedstrijden per weekend. Samen met spelers, trainers en supporters zorgt de scheids ervoor dat wedstrijden volgens de regels en vol fairplay verlopen.

KNVB en ARAG zetten de scheidsrechter in de spotlight met de Amateurscheidsrechter van het Jaar Verkiezing. Meld jezelf aan of zet jouw favoriete (assistent-) scheidsrechter in het zonnetje.

De awards zijn voor de (assistent-)scheidsrechters die fairplay ademen. Een scheidsrechter die besluitvaardig is, een echte leider en een echte teamplayer. Iemand die mentaal en fysiek fit is en bovenal zorgt voor spelplezier.

De (assistent-)scheidsrechters met de meeste stemmen uit de provincie komen uit in de selectiefase waarin zij beoordeeld worden door een vakjury. De winnaars van de Amateurscheidsrechter van het Jaar Award worden bekend gemaakt op 6 januari 2024 tijdens de Dag van de FairPlay. Wil je meer weten over de Verkiezing? Klik hier voor meer info: Meer info over de Scheidsrechter van het Jaar Verkiezing.

Breng je stem uit voor Frans via Scheidsrechter van het jaar. Stemmen kan vanaf 30 september.

Lees meer over:
nominatie scheidsrechter