Help collecteren voor het Fonds Gehandicaptensport

20 februari 2024 11:15

v.v. Gorecht gaat in 2024 opnieuw collecteren voor het Fonds Gehandicaptensport. We collecteren omdat een groot aantal mensen zonder ondersteuning en/of aanpassing niet kunnen sporten. Het Fonds gehandicaptensport helpt verenigingen hierbij. Van de opbrengst, die wij tijdens deze collecte ophalen, mogen wij een gedeelte houden en hiervan wordt een bus gehuurd om de spelers van ons G-team naar de uitwedstrijden te brengen. Onze G-spelers hebben geen rijbewijs. De collecte is dit jaar van 1 t/m 6 april 2024.

Het G-team vraagt aan jullie of jullie ons willen ondersteunen door in je eigen straat in Haren (en in overleg buiten Haren) te gaan collecteren voor het Fonds Gehandicaptensport. Het zou mooi zijn als jullie aantal straten voor je rekening kunnen nemen zodat we een groot gebied van Haren kunnen bestrijken.

Jullie kunnen zelf aangeven in welke straten je de collecte wil gaan lopen. Mochten er meerdere personen in dezelfde straat willen collecteren dan nemen we contact met je op voor een alternatief.

Let op: jongeren onder de 16 jaar mogen alleen onder begeleiding van een volwassene collecteren.

Kunnen we op jullie rekenen? Je kunt je per mail ([email protected]) aanmelden tot 1 maart aanstaande. We ontvangen graag:

• Je naam
  • De straten die je wil collecteren
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer

Na aanmelden ontvang je alle informatie zoals het halen en brengen van de collectebus. Alvast hartelijk bedankt!

Hartelijke groet,

Astrid van der Steeg, coördinator G-team