Gorecht 1 laat LTC drie keer terugkomen in de wedstrijd: 3-3 (2-2)

LTC 1

2e klasse J

14 mei 2022 15:00

V. Buitenhuis

Sportpark De Koepel
Scharlakenlaan 28
9751HD
HAREN GN
tel. 050-5349477

Opnieuw speelde Gorecht mooi verzorgd voetbal en wist daarmee drie keer te scoren. Uit standaardsituaties liet Gorecht LTC echter tot drie keer toe terug komen in de wedstrijd.

Verslag: Francina Beek
Foto's: Henk Vrieling
Videoverslag: LTC Tube

LTC.jpg LTC2.jpg

In de eerste helft ging Gorecht meteen weer goed van start. LTC daarentegen had wat tijd nodig om in de wedstrijd te komen. Het eerste doelpunt viel dan ook uit een mooie combinatie. Jos Beek passte de bal naar Sam Niewold, die de bal hard op het doel schoot. De keeper keerde met wat moeite de bal, die vervolgens voor de voeten van Sven Hazewinkel viel. Sven bedacht zich niet en haalde genadeloos uit. Daarmee was de aanvalsdrang van Gorecht eerst even voorbij en de bal werd rustig rondgespeeld, zoekend naar een opening in het defensief opgesteld team van LTC.

Enigszins uit het niets was het na ongeveer een half uur spelen LTC die de stand op 1-1 bracht. Dat schudde Gorecht weer wakker, want slechts twee minuten later had Gorecht de voorsprong weer te pakken. Dit keer was het Michel Koopman, die Sven Hazewinkel bediende, zodat Sven zijn tweede doelpunt van de wedstrijd kon maken. Slechts enkele minuten voor rust kwam LTC weer op gelijke hoogte, dit keer via een ingooi vlak bij de cornervlag.

Na de thee stelde Gorecht al snel weer orde op zaken. In de 47ste minuut lobde Sven Hazewinkel de bal over de verdediger heen naar Sam Niewold. Sam liet de keeper met een mooi schot kansloos, waarmee Gorecht voor de derde keer op voorsprong kwam.
Het was echter opnieuw LTC dat zo’n tien minuten later weer de gelijkmaker maakte; dit maal uit een corner. Gorecht liet zich opnieuw veel te gemakkelijk verrassen. Hoewel Gorecht de rest van de wedstrijd probeerde om nogmaals te scoren, wist LCT dit te voorkomen. Ver in blessuretijd kreeg Gorecht nog twee enorme kopkansen, maar de bal wilde het doel niet meer in.

Om kampioen te worden moet Gorecht de resterende drie wedstrijden winnen en dan ook nog flink werken aan het doelsaldo. Niets is onmogelijk!

Bekijk hieronder het videoverslag.