Veelgestelde vragen kleding en materiaal

Vind hier antwoorden op de veelgestelde vragen over kleding en materiaal. Heb je een vraag die hier niet beantwoord wordt, mail dan naar [email protected].

Onderwerpen:
1. Keeperhandschoenen
2. Presentatiepak
3. Tenues
4. Voetbaltas
5. Sokken

1. Keeperhandschoenen

V: Wanneer mag ik zelf handschoenen kopen en declareren bij de penningmeester?
A: Vanaf JMO13 mag de vaste keeper van het team éénmaal per seizoen (dat loopt van september tot en met juni) een paar keeperhandschoenen kopen en (deels) declareren bij de penningmeester.

V: Tot welk bedrag mag ik declareren?
A: Het bedrag dat mag worden gedeclareerd is, het aankoopbedrag tot maximaal € 50,00 per setje handschoenen.

V: Hoe regel ik de declaratie?
A: Om voor declaratie in aanmerking te komen zal de keeper:
  • Vooraf een mail aan de penningmeester sturen voor akkoord;
  • Een kopie van de aankoop bon aan de penningmeester mailen, met daarbij IBAN nummer, naam begunstigde, naam speler (veelal gelijk) en team;
  • De penningmeester zal deze gegevens ter controle noteren.

V: Ik ben niet de vaste keeper, of ik ben keeper van een jonger team (JM011 en jonger), hoe worden dan de handschoenen geregeld?
A: De spelers in de jongere teams, of als er sprake is van meerdere keepers in een team, moeten zich (via de leider van het team) melden bij de kledingcommissie. De handschoenen die door de kledingcommissie worden geleverd, blijven eigendom van VV Gorecht en worden aan het eind van het seizoen weer ingeleverd bij de kledingcommissie. Dit gaat via de leider van het team.

2. Presentatiepakken

V: Wanneer mag ik het pak dragen?
A: De pakken worden gedragen rond de wedstrijden.

V: Mag ik het pak dragen bij de trainingen?
A: Het pak mag NIET worden gedragen tijdens de trainingen

V: Wanneer mag ik een pak ruilen?
A: Het pak mag geruild worden op een ruildag. Dit vindt twee keer per jaar plaats (na de winterstop en na de zomerstop). Het mag geruild worden als:
  • Het pak te klein is;
  • Het pak te groot is en de speler er niet op korte termijn in groeit.

V: Wat doe ik als een pak stuk is?
A: Als een pak stuk is, neem je contact op met de kledingcommissie per mail: [email protected]. Zij maken een afspraak met jou voor reparatie.

V: Krijg ik een vervangend pak als mijn pak wordt gerepareerd?
A: Nee, tijdens reparatie wordt er geen vervangend pak geleverd. We streven ernaar het pak zo snel mogelijk te repareren.

V: Als ik geen lid meer ben van de club, waar lever ik dan mijn pak in?
A: Als je stopt als lid van v.v. Gorecht, neem je contact op met de kledingcommissie per mail: [email protected]. Er wordt dan een afspraak met je gemaakt om je pak in te leveren.

V: Als ik een onderdeel (of mijn gehele) van mijn pak kwijt ben, wat moet ik dan doen?
A: Als je een broek of een jas van je pak kwijt bent, neem je contact op met de kledingcommissie voor vervanging. De kledingcommissie zal, via de penningmeester, een nota sturen voor de kosten van vervanging.

V: Mag ik in het pak een merkteken zetten, zodat ik kan zien dat het mijn pak is?
A: Er mag een merk in het pak gedaan worden, maar alleen als dit zonder schade te verwijderen is. Je mag niet schrijven en tekenen in het pak.

V: Mag ik ook mijn oude v.v. Gorecht-pak dragen tijdens de wedstrijden?
A: Nee. Dit mag niet. Met onze sponsor 123inkt.nl is afgesproken dat we de kleding dragen en daarmee onze sponsoruiting tonen tijdens wedstrijden. Dit doen we door de 123inkt.nl-tenues te dragen en door onze 123inkt.nl presentatiepakken te dragen.

3. Tenues

V: Wie regelt de tenues voor ons team?
A: De tenues worden door de kledingcommissie aan de leider van het team uitgereikt. De leider levert de tenues aan het einde van het seizoen in.

V: Wie wast de tenues?
A: De tenues worden in teamverband gewassen.

V: Wat gebeurt er als een tenue kwijt is of stuk is.
A: De kledingcommissie zal dit doorgeven aan de penningmeester. Die zal een rekening sturen aan de leider. Omdat het team gezamenlijk verantwoordelijk is voor de tenues zal de leider dit in rekening brengen bij alle spelers.

V: Als het tenue niet past, wat moet ik dan doen?
A: Dit geef je door aan je leider. Die zal proberen binnen het team tenues te wisselen. Als dat niet lukt, zal de leider contact met de kledingcommissie opnemen.

4. Voetbaltassen

V: Wanneer krijg ik een grotere tas?
A: Zodra je gaat spelen in JMO15 kom je op het ruilmoment in augustus/september en ruil je kleine tas in voor een grotere tas.

V: Moet ik de tas ruilen voor een grotere tas?
A: Ja, omdat de kleine tassen weer worden gebruikt voor de nieuwe spelers in JO7 en JO8. Die tassen hebben we daarom nodig.

V: Wat moet ik doen als mij tas stuk is?
A: Dan neem je contact op met de kledingcommissie via [email protected]

V: Wat doe ik als ik geen lid meer ben van de club?
A: Dan neem je contact op met de kledingcommissie voor het inleveren van je spullen waaronder de voetbaltas.

5. Voetbalsokken

V: Waarom heb ik één paar sokken gekregen?
A: Op het moment dat je lid wordt, ontvang je een paar sokken. Dit is eenmalig. Wil je nieuwe sokken bestellen? Dat kan! In het clubhuis kun je sokken kopen.

V: Waar koop ik nieuwe sokken?
A: De sokken zijn te koop in het clubhuis.

V: Moet ik mijn sokken ook weer inleveren?
A: Nee, het eerste paar sokken heb je gekregen. Als de sokken niet meer passen of niet meer bruikbaar zijn, koop je nieuwe aan de bar in de kantine. Die nieuwe sokken zijn ook jouw eigendom en worden niet ingeleverd.

V: Mag ik de sokken aan bij de training, het zijn immers mijn eigen sokken?
A: Het is verstandig om de sokken niet bij de training te dragen. Dan blijven ze langer bruikbaar voor de wedstrijden.