Gorecht verwelkomt Jelmer Meinardi

12 april 9:15  Hoewel het huidige seizoen nog niet ten einde is, is men achter de schermen al druk bezig om de eerste en tweede selectie van volgend seizoen vorm te geven. De afgelopen weken zijn er al meerdere nieuwe spelers gepresenteerd, maar nu is het de beurt aan Jelmer Meinardi. meer »

Nieuwe trainster Gorecht VR1

12 april 9:00  De TC is zeer blij met de komst van Monique van der Veen Remmers, trainster Gorecht VR1. meer »

Portret Eva Knigge

7 april 19:15  Dit keer ging Martin langs bij Eva Knigge; speler, trainer en vrijwilliger bij v.v. Gorecht!meer »

Koekactie 2024 opnieuw een groot succes!

2 april 21:00  Woensdag 27 maart ging de jeugd van Gorecht weer op pad voor de jaarlijkse koekactie. Ook dit jaar was het weer een groot succes! meer »

Word sponsor voor het nieuwe voetbalseizoen 2024/2025

25 maart 14:45  De voorbereidingen voor het nieuwe voetbalseizoen 2024/2025 zijn volop bezig. Voor de komende vier jaar is Anytyme Restoria de trotse sponsor van Gorecht 4. Gorecht 5 heeft Steiger-Rent en Bloemsma & Faassen aan zich weten te binden voor het nieuwe seizoen 🖤 meer »

Jaarlijkse koekactie 2024