UPDATE kunstgrasvelden

9 september 2022 10:45

Jurgen Hazewinkel, bestuur

Via dit nieuwsbericht houden we je op de hoogte van de aanleg van de nieuwe kunstgrasvelden.

11 september 2022 Wellicht heb je de vorderingen van de nieuwe kunstgrasvelden al gezien. We zijn er bijna, maar nog niet helemaal. Het  Westveld is inmiddels klaar en in gebruik genomen. Het Bosveld is afgelopen vrijdag gedeeltelijk ingestrooid met TPE korrels. De levering van de TPE korrels is lastig, maar daar zit de club bovenop bij de aannemer. Naar verwachting is het Bosveld aan het eind van deze week klaar, rond 16 september. Dan wordt ook de LED-verlichting aangesloten. De jonge jeugd kan al op het Bosveld spelen. Het Scharlakenveld is naar verwachting ook vanaf 16 september klaar en voorzien van LED-verlichting.

17 augustus 2022
Vandaag is de lava ondergrond gekeurd en donderdag wordt gestart met het leggen van kunstgras op het Westveld. Dit veld zal bij goed weer op vrijdag 26 augustus gereed zijn. Woensdag 31 augustus wordt de lava ondergrond van het Bosveld gekeurd en een dag erna wordt gestart met het leggen van kunstgras. Dit veld zal vrijdag 9 september klaar zijn. Het Scharlakenveld zal als laatste worden klaar gemaakt. We hopen dat de LED-verlichting ook zo snel mogelijk aangesloten wordt. De planning hiervoor is dat het Westveld op 3 september is aangesloten en het Bosveld de week erna.

Voorlopig zal volgens een aternatief rooster getraind worden. We kunnen als alternatief het JO7 veld (naast bodyfit) , hoofdveld (voor jongste jeugd) en de tunnelvelden gebruiken.

Het is even aanpassen met elkaar, ook omdat de KNVB op 3 september al wedstrijden heeft ingepland (normaal pas ergens midden september).

Het is niet anders, wij vragen begrip voor de situatie.

10 juli 2022 Afgelopen maandag zijn de aannemers begonnen met het verwijderen van de oude kunstgrasvelden. In een week tijd zijn velden, hekken en bovenlaag verwijderd. De planning is het eerste veld op 26 augustus klaar te hebben. Daarna iedere week 1 veld. De hekken moeten daarna nog wel geplaatst worden, maar dan kan er wel weer getraind worden.

De grasvelden zijn i.v.m. onderhoud gesloten tot 15 augustus. Er mag NIET meer getraind worden op de Tunnelvelden en JO7-veld (veld naast Scharlakenveld en Onnerwegvelden).

Mooie vooruitgang en we hopen dat de geplande data wordt gehaald. We houden jullie op de hoogte!

Jurgen Hazewinkel

kunstgras.jpeg