oud_papier_1.jpg

Iedere vrijdag en zaterdag staan de deuren van de oud papiercontainer op de parkeerplaats open van 8.00 tot 18.00 uur. Graag zoveel mogelijk achterin opstapelen zodat de container goed vol kan!

Op de volgende dagen staat er ook een container voor oud ijzer:
29-30 september
24-25 november
08-09 maart
17-18 mei

Activiteiten in deze categorie op 24 juni:

SVBO Voetbalfeest

Meerdaags SVBO Voetbalfeest (JO19/JO18/JO17/JO16)
23 juni t/m 25 juni 2023

Sinds 2013 organiseert SVBO het SVBO Voetbalfeest. Dat het ook vorig editie weer een geweldig weekend was, bleek wel uit de vele positieve reacties van de deelnemers en een recordaantal bezoekers in de feesttent.

Voor meer informatie of inschrijving kunt u contact opnemen via [email protected].

Wat kun je dit weekend verwachten? Bijkijk hiervoor de aftermovie 2022: Aftermovie SVBO Voetbalfeest (youtube)

Teams komen op vrijdagavond aan op het sportpark van v.v. SVBO en spelen op zaterdag en zondag hun wedstrijden. De opzet is om elk team minimaal 3 wedstrijden per dag te laten spelen.

Kijk voor meer informatie en opgave op de website van SVBO: SVBO Voetbalfeest | SVBO (vvsvbo.nl)

• 23 juni 2023 - 25 juni 2023

SV Bedum Klaverblad Verzekeringen Jeugdtoernooi

Op zaterdag 24 en zondag 25 juni 2023 organiseert SV Bedum een jeugdtoernooi voor alle jeugdteams in de leeftijdscategorieën van JO7 tot en met JO17 en voor MO15 & MO17-teams.

In 2023 staat de negende editie van het SV Bedum Klaverblad Verzekeringen Jeugdtoernooi op het programma. De vorige edities zijn door de deelnemende teams als zeer positief ervaren.

Naast een toernooi op zaterdag voor teams in verschillende leeftijdscategorieën, organiseren we op zondag een toernooi voor JO13-, JO15- JO17- en MO17-teams die uitkomen op divisie- of hoofdklasse niveau.

Het schema van beide toernooidagen ziet er als volgt uit:

• 24 juni 2023 - 25 juni 2023

Wim Swart jeugdtoernooi

Via deze weg nodigt VV Engelbert jullie uit om deel te nemen aan ons Wim Swart jeugdtoernooi. Vorig jaar was het met 104 teams en na twee jaar Corona een enorm succes! Samen maken we er een groots toernooi van waarin we met zijn allen er een groot succes van willen maken, net als voorgaande jaren. Hier zijn jullie als deelnemer natuurlijk voor nodig.

Vanwege het 32 jarig bestaan willen we voor de volgende jeugdafdelingen een toernooi organiseren op zaterdag 24 juni 2023. Het toernooi en onze club staat bekend om de gezellige sfeer en plezier van het spelletje en het hoge niveau van sommige poules. We zullen vanaf de vroege ochtend tot in de avond met verschillende leeftijd categorieën gaan spelen.

Ondertussen zijn 86 van de 132 plekken bezet!

We zijn op zoek naar de volgende aantallen jeugdteams i.c.m. het niveau.
-    JO7           2 teams uit de top 1e klasse
-    JO7           3 teams uit de overige 1e klasse
-    JO8           2 teams uit de Hoofdklasse/1e klasse
-    JO8           4 teams uit de 2e/3e klasse
-    JO8           3 teams uit de 4e klasse
-    JO9           0 teams uit de Hoofdklasse/1e klasse (deze poule zit vol)
-    JO9           0 teams uit de 2e/3e klasse (deze poule zit vol)
-    JO9           2 teams uit de 4e klassse
-    JO10         1 teams uit de hoofdklasse
-    JO10         0 teams uit de 2e/3e klasse (deze poule zit vol)
-    JO10         3 teams uit de 2e/3e klasse
-    JO10         3 teams uit de 4e klasse
-    JO11         0 teams uit de 2e/3e klasse (deze poule zit vol)
-    MO11        0 teams uit de 1e klasse(deze poule zit vol)
-    JO11         5 teams uit de 3e/4e klasse
-    MO12-1     2 teams uit de 3e/4e klasse(meiden of jongens)
-    JO13         2 teams uit de 3e/4e klasse
-    JO15         4 teams uit de 2e/3e klasse
-    MO17          4 teams uit de 1e/2e klasse
-    JO19          3 teams uit de 1e/2e klasse

De precieze tijdstippen van wanneer welke leeftijdscategorie komt te spelen wordt later bekend gemaakt.

Graag vernemen wij per mail ([email protected]) of uw team mee wil doen aan ons toernooi. Als u enthousiast bent geraakt om deel te nemen verzoeken wij u de volgende informatie te mailen.
-    Teamnaam + de huidige competitieklasse (najaar 2022/voorjaar 2023)
-    Naam, telefoonnummer en mailadres contactpersoon, trainer of leider.

Wij ontvangen graag voor 24 mei uw aanmelding.

Mocht u vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Met sportieve groet,

Jordy Drommel