oud_papier_1.jpg

Iedere vrijdag en zaterdag staan de deuren van de oud papiercontainer op de parkeerplaats open van 8.00 tot 18.00 uur. Graag zoveel mogelijk achterin opstapelen zodat de container goed vol kan!

Op de volgende dagen staat er ook een container voor oud ijzer:
29-30 september
24-25 november
08-09 maart
17-18 mei

Activiteiten in deze categorie op 18 juni:

Toernooien Jeugd en Dames bij v.v. MOVV (sportpark Midwolda)

Hallo Sportvrienden,

Op zaterdag17 juni en zondag 18 juni 2023 organiseert de jeugd/dames  afdeling van v.v. MOVV weer toernooien voor de jeugd en dames op ons sportpark te Midwolda. Wij willen jeugdteams en dames teams van uw vereniging graag uitnodigen om deel te nemen.

Wij zullen zo veel mogelijk proberen om teams van hetzelfde niveau tegen elkaar te laten spelen. Daarom vragen wij u, teams op te geven in de aangegeven klassen.

U krijgt een bevestiging van uw opgave.

Opgave mogelijk tot 1 mei 2023.

In mei 2023 zal het toernooiprogramma per mail naar de contactpersoon van uw verenging gestuurd worden.

Zaterdagochtend 17 juni 2023

• JO 6 alle klassen.
  • JO 11 2e t/m 4e
  • JO 14 1e t/m 4e
  • JO 9 2e t/m 4e klasse

Zaterdagmiddag 17 juni 2023

• JO 12 2e t/m 4e
  • JO 17 2e t/m 4e

Zondagmiddag 18 juni 2023

• Dames 3e t/m 5e  11 tegen 11

Opgave per mail:   [email protected] of [email protected]

Naam Vereniging:

Contactpersoon:

Deelnemende teams + klasse:

• 17 juni 2023 - 18 juni 2023

Loes Geurts Vrouwenvoetbaltoernooi (Bolsward)

Beste voetbalvriendinnen,

Op zondag 18 juni 2023 organiseert SC Bolsward de eerste editie van het Loes Geurts Voetbaltoernooi voor de volgende teams:

• MO15, hoofdklasse en tweede klasse
• MO17, eerste klasse
• Vrouwenteams, derde klasse, vierde klasse en vijfde klasse

Loes Geurts is een begrip binnen het vrouwenvoetbal en haar carrière is ooit in Bolsward begonnen bij voetbalvereniging RES, wat nu valt onder de fusieclub SC Bolsward. We hopen op een groot succes van deze eerste editie van het Loes Geurts toernooi.

De poules worden verdeeld over twee dagdelen: één ochtendgedeelte (09:00 tot 13:00 uur) voor MO15 en MO17 en één middaggedeelte (13:30 tot 18:00) voor de vrouwenelftallen.

Wij willen jullie uitnodigen om met één of meerdere teams deel te nemen aan het Loes Geurts Voetbaltoernooi. Van iedere categorie kunnen er 3 gastelftallen aan het toernooi meedoen. Geef je daarom snel op want VOL = VOL.

Inschrijven:

Inschrijven van teams kan via de website van SC Bolsward:

Kosten deelname is € 20,00 per team. Deze worden bij inschrijving middels een iDeal betaling voldaan. Let op: mocht de betaling mislukken, schrijf je team dan opnieuw in. Na ontvangst van de inschrijving en de betaling krijg je automatisch een bevestiging op het aangegeven emailadres. Uiterste inschrijfdatum is 1 april 2023.

De volgorde van inschrijving is bepalend voor deelname. Wees er snel bij, want de eerste aanmeldingen zijn al binnen!
Voor vragen kan er contact opgenomen worden via emailadres: [email protected].

Met vriendelijke groet,
Toernooicommissie SC Bolsward